bara en massa trevligheter

Söndag

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit ensam i min lägenhet sedan fredag eftermiddag. Dörren har hållts låst sedan dess. Jag har alltså inte varit utanför dessa väggar på nästan två dagar.
Fast jag har haft det helt okej ändå. Jag kunde inte få tag på några tyskar att gå ut med, och lets face it, jag har inte sådär asmånga bekanta att välja bland här. Så istället har jag fördrivit tiden med diverse skolarbete, sims, skypedater och sett filmen Boy. Låter tragiskt, men på något sätt känns dessa skypedater som IRL-dater och man känner sig inte helt osocial och ensam.
Samtidigt har jag njutit av att ha min sista ensamma helg på typ sådär 7 månader. Min flat mate är utomlands och kommer tillbaka imorgonkväll.
 
Ikväll kommer min käraste hit och snart ska jag gå ut och bunkra upp för världens söndagsmys! Det är Vegetarian Festival här i Dublin så dit ska jag pallra mig också.


/Förkyld tjej med snorfylld hjärna söker söndagsöppet apotek
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: