bara en massa trevligheter

Home is where your heart is

Kategori: Allmänt

Jag är tillbaka i Dublin efter ett sjukt härligt jullov. Har blivit nyförälskad i min fina Julius, umgåtts med massa vänner och familj, druckit en hel del alkohol och bara slappat. Precis vad jag behövde.
Jag ska inte skjuta under stolen med att det tar emot lite att vara tillbaka. Saknaden av alla människor kombinerat med en oerhörd stress från skolan och press på att hitta sig ett jobb är ganska påfrestande. Samtidigt är jag överlycklig över att vara här och jag påminner mig själv varje dag om att inte ta vardagen här för given.

Varje dag träffar jag nya människor från olika länder, och jag lär mig och förundras över dem. Om fyra månader åker jag hem igen, när ska jag då någonsin träffa så här många intressanta personer igen?

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: