bara en massa trevligheter

Tentatider

Kategori: Allmänt

Jag är nu mitt uppe i de "tuffaste" studietiderna och jag har fullt upp från 9 på morgonen till 9 på kvällen. Men jag klagar inte. Sålänge jag fixar tentorna utan ångest är det värt att nolifa ett par veckor eller tre.
I lördags, förrförrgår, hade vi första tentan inom Strategic Management. På två timmar krafsade jag ner 12 sidor inom områderna Evaluating potential strategies, Importance of vision and mission statements och Corporate Social Responsibility. För er som ville veta liksom. Men det gick utan problem, lite stressigt vare dock.

I övermorgon är det dags för Project Planning Techniques och på fredag Human Resource Management. Sen har jag mer än en vecka på mig att förbereda inför Global Business Environment. Sen är jag färdig!
Just nu är iallafall tre av sex ämnen avslutade!
Här satt jag och värmde upp för lördagstentan med något väldigt brittiskt, TOAST. Uäk.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: