bara en massa trevligheter

Januari

Kategori: Allmänt

Jahaja, då är snart Januari gången. Skolan har börjat med buller och bång, mycket alkohol har konsumerats och MÅNGA timmar av skolångest har fyllt mina dagar. Vi har haft en sen inflyttningsfest, druckit Cosmopolitans, gått på bio och ätit god och äcklig mat. Jag tror att det "sums it up" så att säga.

Trots att jag har en så fin kamera så har jag inte tagit en enda bild! Det är molnigt och regnar nästan vare dag och jag är i skolan större delen av min vakna tid. Ska ta massa bilder när det kommer folk hit och hälsar på! Gillar inte att fota folk som jag inte är nära vän med. Det känns som att man tränger sig på, på något sätt. Kanske är det bara för att jag personligen hatar att bli fotad, hah.

Söte!
 

Kommentarer

  • Lollliinnneeeaaaa säger:

    JAG STÄLLER UPP SOM MODELL, jaaaaaa det gör jaaaaaag!

    2014-01-30 | 08:57:36

Kommentera inlägget här: