bara en massa trevligheter

Prost!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en ganska ofokuserad dag i skolan. Ämnerna var tråkiga och en irriterande huvudvärk förstörde min koncentration. Istället för att lyssna så satt jag och pillade på en kronhjort i photoshop. Blev nöjd, skrev ut och gick och tatuerade in den istället! Är väldigt glad att jag gjorde det spontant för annars hade det aldrig blivit av!
I efterhand såg jag att tatueraren gjorde om hornen något, så det högra blev ett älghorn istället och småhornen vände han åt motsatt håll, haha. Men det är inget att lägga ner energi i att störa sig på för nu sitter hjortälgen där den sitter :). Hur som haver så tycker jag att den blev rätt gullig ändå, om inget annat unik!
 
 
Ikväll ska jag hämta min kamera som har varit hos Elisa sen StPatricks, då kommer mer bilder!
Igår firade vi ett fantastiskt bra betyg på uppsatsen i Strategic Management! Kalasglá!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: