bara en massa trevligheter

Dethära med att ha en blogg

Kategori: Allmänt

Jag har en hatkärlek till bloggar. Nu, under en långtråkig timma på praktiken, beslutade jag mig för att bli mer kärleksfull gentemot hela blogg-grejjen. Det är ju ganska kul ändå.
 
Lite update om vad som har hänt i mitt liv senaste tiden då. Kan väl egentligen sammanfattas som ingenting. Praktik på Cloetta om vardagarna varvas med tantjobb på helgerna. Det blir inte mycket mer än så för stunden. Alla små slantar som trillar in läggs i hög på sparkontot.
Men jag gillart ändå. Att vara en hamster i ett hjul. Kan inte direkt påstå att jag har det mest fantastiska privatliv för stunden, men hey, fritid kan jag ha senare i livet.
 
I juni blir jag färdig produktionslogistiker, sen ska jag sola, jobba, sola, äta glass, sola. Sen flyttar jag till regnigare breddgrader och fortsätter mina studier. Ska bli skönt att leva ett liv som en riktig student. Det vill säga att inte behöva jobba varje gång man är ledig.
 
Jajaja, whatever, nu ska jag och min hesa hals förbereda oss inför eftermiddagens telefonmöte.

Kommentarer

  • Bajs säger:

    Första kommentaren!

    2013-04-09 | 17:45:51

Kommentera inlägget här: