bara en massa trevligheter

IDAG FLYTTAR JAG

Kategori: Allmänt

I eftermiddag går packet mot linköping, och imorgon vidare till arlanda. Allt hade varit underbart och bra om jag inte hade vaknat upp med världens UVI mitt i natten idag. Det är som att min kropp motarbetar mig.
Tji fick jag när jag sa "Jag får aldrig UVI längre" till Linnea igår. Man ska passa sig för vad man säger.
 
Men, nu tänkte jag sitta här och pimpla vatten och se om det blir bättre tills vårdcentralen öppnar sin telefontjänst. Tänk att resa aslångt med den äckligaste känslan och konstigaste smärtan som finns i hela världen. Nä, det går inte.
 
I övrigt är jag sjukt taggad på att flytta! Inte nervös över huvud taget. Helst av allt vill jag ju att Julius ska åka med, men det blir nog en framtida fråga.
 
Hörs i DOBBLIN GOTT FOLK!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: