bara en massa trevligheter

Seven daysss

Kategori: Allmänt

Idag är det 7 dagar kvar tills jag lämnar Tranås. För att fira det har jag idag vakumförpackat en kudde. Lite som ett startskott inför den packning som komma skall. Vet dock ej om jag ska packa ner kudden. Ilandsproblemas.
 
Jag är lite orolig över det vegetariska utbudet i Dublin och idag hittade jag en jättebra hemsida som jag kommer ha mycket nytta av, så för min egen skull länkar jag den här:
http://www.happycow.net/europe/ireland/dublin/
Vi kommer bo i Dublin 2, såg att det fanns flera veganska/vegetariska resturanger där. Kanoners!
 
Jag har massa bilder i min telli att lägga upp, men blogg-appen samarbetar inte riktigt, såattee...
Dessahära bilderna kommer från mitt instagramflöde.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: