bara en massa trevligheter

Ostereotypa könsroller

Kategori: Allmänt

Deadline 22:00 på min sista uppsats i sverige. Hur läskigt låter inte det? Iallafall, ännu är jag inte färdig och vad gör jag åt det? Surfar på spotify och äter upp min senaste goodiebag. Godis är gott.
I fredags unnade jag mig en ny fantastisk ärmlös skjorta (se bild) som belöning för 25 veckors extrempendlande. Nu är det över och jag hoppas innerligt att jag slipper lägga 4 h om dagen på att komma till mitt framtida arbete.
Men TACK Cloetta. Fantastisk arbetsplats, fantastiska människor och underbart goda fikastunder. Tack till alla som hjälpt (och stjälpt) mitt examensarbete.
 
Det tog allt några lyssningar, men Riddarnas nya Vad som helst har fastnat på min hjärna likt alla deras andra låtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: