bara en massa trevligheter

2 september

Kategori: Allmänt

Haha. Igår var jag verkligen helt hjärndöd. Förhoppningsvis på grund av fastedagen. Men jag har inte alls varit här i tre veckor. Det är inte ens två. Eller jo, imorgon blir det två.
Så, då har vi rett ut den saken.

Idag fyller jag år och trots att man inte vill erkänna det tycker jag att det var tråkigt att inte ha nån vän här. Jag vill inte vara en sån som gör en stor grej av att fylla år, men jag skulle behöva en liten energiboost i form av någon hemifrån.

För att inte ha världens tråkigaste 21årsdag tog jag med mig Anna och åt en muffins på Starbucks efter skolan. Fantastiskt gott. Sen fick jag lite ångest och tog mig en 8kilometerspromenad ner till havet. Skönt med lite ensamtid. Inte fullt så skönt med sand i skorna och saltklet i ansiktet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: