bara en massa trevligheter

Bloggproblem och stress

Kategori: Allmänt

Har haft lite bloggproblem, då jag inte kunnat skriva från mobilen. Har massa fina bilder och ord att dela med mig av som jag inte hunnit med.
 
Det är fantastiskt att bo i en ny stad och plugga på ett riktigt college, men ack, så mycket strul allt innebär! Allting är krångligt i europas framröstade "bästa stad att bo i". Allt detta krångel har gjort mig ganska stressad och igår nådde nog min inre stress sitt peak. Min rumskamrat som jag delar min väldigt dyra lägenhet med vill flytta hem. Lite sådär "Jaha?!". Så kan man väl inte göra.
Men det kan man. Och man lämnar mig ensamt med allt som strular. Schysst.
 
Så igårkväll lade jag all min energi på att hitta en ny inneboende. Jag klarar inte av att betala hela hyran själv.
Det är svårt detdär. Jag vill bo med någon som är snarlik mig. De napp jag fått hittills är:
- 2 danska kvinnor
- En överklassig tjej från malmö
- En fransman
- Och en pojkspoling från Belgien
 
Och jag känner bara "Näe".
Kan jag inte hitta någon halvbohemisk tjej, som gillar att vara ute, men inte att "festa" (I den grövsta bemärkelsen av fest), som helst är vegetarian och som inte bryr sig alltför mycket om sitt yttre. Hur kanon vore inte det? En asschysst tjej med sköna värderingar och åsikter.
 
Jag kanske är för kräsen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: