bara en massa trevligheter

What to do

Kategori: Allmänt

Snart har jag bott här i tre veckor. Tiden går fort! Känns som det var igår jag lämnade Tranås med lite gråt i ögat.

Nu har jag iallafall lärt känna min nya hemstad och kan dra slutsatserna att

a) Det mesta är ganska ologiskt och krånglar i detta land.

b) Shoppingen är fantastisk. Alla dessa
småbutiker är underbara.

Idag har jag fastat. Det ska vara bra för kroppen, men jag är helt seg i hjärnan. Längtar till frukosten imorgon.
Imorgon fyller jag år. Hade varit mysigt att ha pojkvännen här och gå ut och äta, men icke, det får duga med micrad matlåda i min ensamhet;)

Rörigt inlägg. Faste-hjärnan geggar ihop tankarna.

Men i övrigt så trivs jag här! Hade Julius och Linnea bott här hade det varit underbart! Jag saknar annat umgänge än med min rumskamrat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: